Donderdag 23 mei a.s. organiseert KABRA samen met KunstLoc in de LocHal in Tilburg een meeting voor bestuursleden uit de wereld van het amateurtheater.

KABRA wil zo de eigen achterban ontmoeten en ondersteunen en KunstLoc presenteert zich in de nieuwe jas van de LocHal.

De KABRA- meeting heeft als thema: ‘Jeugd & Amateurtheater’.

Er zijn nogal wat theaterverenigingen die niet zo makkelijk jonge toneelspelers kunnen vinden, terwijl die mede in het kader van vernieuwing hartelijk welkom zijn.  KABRA wil graag samen met het amateurtheaterveld de passie van jongeren voor theater vergroten. De KABRA- meeting vindt plaats op Donderdagmiddag 23 mei van 16.00 tot 18 uur in de LocHal. Na een Brainstormsessie met het veld over ‘Jeugd & Amateurtheater’ geeft  Jasmijn van der Hamsvoord  van KunstLoc ‘Tips en Tricks’ op basis van onderzoek naar de positie jongeren in amateurkunst. Verder kunt u de nieuwe LocHal bekijken en we sluiten af met een drankje en hapjes. En natuurlijk is er volop tijd om elkaar te ontmoeten en te netwerken.

De ‘KABRA- meeting’ als kans voor het amateurtheaterveld uit Brabant op de spreekwoordelijke: ‘Twee vliegen in 1 klap’!

Meld je hier aan.